Belangrijk: Citybug fix

Het probleem van citybug voor iedereen ,
Na uren uitspitten van modellen die wij gebruiken op de server heb ik van A t/m Z de polygons na getrokken per model Average veilige polygon voor een model om te streamen.
Op FiveM is tussen de 150k-200k polygons voor zo min mogelijk citybug.
Veel modellen zijn van verre boven de standaard limiet van 300k polygons en we zullen waarschijnlijk binnenkort hier iets aan moeten doen.

In mensentaal wil dat eigenlijk zeggen dat de custom models van onze autos zoveel stream vermogen verbruiken, dat na het streamen van teveel polygons (of models) de stad begint te buggen.

Zie googlesheet voor alle modellen polygons
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1tHY9EG2drchrUj1IOtMYq7tI38mpaJ4gCkRtjssj2BM/edit#gid=0

De kans is groot dat de autos die rood, oranje en misschien zelfs geel gemarkeerd zijn moeten ingeleverd worden. Deze zullen vergoed worden tegen de AANKOOPPRIJS. Dit is 1 stapje terug en 2 voorwaarts ! Want niet getreurd, er komen vette wagens als vervanging !

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*